KISS ME UNDER THE LIGHT OF A THOUSAND STARS

Jag vill skriva men jag kan inte. Jag har börjat, men sedan suddat allting igen. Jag vill få ut någonting i skriftlig form men jag kan inte. Varför kan jag inte? Jag känner mig helt tom och jag kan knappt tänka längre. Jag kan inte sätta ord på någonting alls. Snälla, säg mig inte att det har kommit en period igen då allting som har med ordet psyke bara går ner ner ner.
 
Jag kan inte förstå varför jag har dessa perioder då jag inte kan få må bra. Till viss del kan jag förstå, då det handlar om psykisk ohälsa, stress och allt kommer på en och samma gång. Men varför måste jag reagera så mycket mot det? Varför kan jag inte skratta bort det och lägga bort allting för en sekund för att andas ut? Varför har jag prestationsångest som skriker åt mig att skärpa till mig i allt jag gör. Gör om, gör rätt tills det är perfekt och fläckfritt.
 
 

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Ditt namn:
Kom ihåg mig då

Din mail: (bara för mina ögon)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback